archiwum
5 Maja 2006
<< wróć do archiwum


34 Rajd Elmot-Remy

W dniach 6-7 maja br. na terenie gminy będziemy gościć zawodników 34 Rajdu Elmot-Remy. Wciągu dwóch etapów zawodnicy pokonają trasę o łącznej długości 677 km, w tym na odcinkach specjalnych ok. 220 km.
Na liście zgłoszeń znalzało się 61 załóg, m.in. Leszek Kuzaj (Subaru Impreza), Michał Sołowow (Mitsubishi Lancer Evo IX), Tomasz Kuchar (Subaru Impreza).
W tym roku przez Sierpnicę będzie prowadził odcinek dojazdowy do: OS 2/5/8 Sokolec - Kamionki oraz OS 11/14 Jedlina Zdrój - Rościszów. Rajd Elmot-Remy jest zaliczany do Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.


TRASA RAJDU

Etap I - 6 maja 2006 r

Start Rajdu do etapu 1, Świdnica ul. Rynek: 10:30
Park Serwisowy, Świdnica, parking Elmot-Remy: 10:45 14:28 18:11 20:45
OS 1/4/7 Burkatów - Złoty Las: 11:26 15:09 18:52
OS 2/5/8 Sokolec - Kamionki: 12:17 16:00 19:43
OS 3/6/ Rościszów - Jedlina Zdrój: 13:02 16:45
Meta Etap I Świdnica stadion OSiR: 21:40

Etap II - 7 maja 2006 r

Start Rajdu do Etapu II, Świdnica Stadion OSiR: 7:30
Park Serwisowy, Świdnica, parking Elmot-Remy: 7:40 11:20 14:55
OS 9/12 Złoty Las - Burkatów: 8:27 12:07
OS 10/13 Kamionki - Sokolec: 9:12 12:52
OS 11/14 Jedlina Zdrój - Rościszów: 9:52 13:32
Meta Rajdu - Świdnica ul.Rynek: 15.30


CO KIBIC RAJDOWY WIEDZIEĆ POWINIEN...
CZYLI BEZPIECZEŃSTWO NA RAJDZIE


Aby uniknąć niebezpiecznych sytuacji zapoznaj się z rysunkami. Nie stój w miejscach oznaczonych kolorem czerwonym!


Aby skrócić sobie trasę przejazdu, a co za tym idzie czas pokonania zakrętu kierowca maksymalnie zetnie zakręt jadąc po poboczu. Po wyjściu z zakrętu samochód może zostać wyrzucony na zewnętrzne pobocze.
Analogiczna sytuacja jak przy zakręcie w prawo
Pamiętaj, że każdy błąd kierowcy przy najechaniu na hopę może spowodować lot samochodu w nieprzewidywalnym kierunku.
Kierowca wjeżdżając w zakręt umiejscowiony na krzyżówce ma bardzo ograniczone pole manewru. Będzie ścinać zakręt jadąc po wewnętrznym poboczu. W razie awarii lub błędu kierowcy samochód może uderzyć w kibiców, stojących po zewnętrznej stronie zakrętu.
Bardzo szybki zakręt, podobna sytuacja jak na rys. 4, jednak dochodzi jeszcze możliwość złej oceny skali trudności zakrętu. Zbyt szybki najazd spowoduje wyniesienie samochodu na kibiców stojących po zewnętrznej stronie zakrętu.
Zakręt o dużej skali trudności, nie wolno stać po zewnętrznej stronie na całej długości zakrętu.
Bardzo niebezpieczny zakręt dla widzów, kierowca musi wjeżdżać od zewnętrznej strony zakrętu, potem mocno ścina po poboczu. Przy wyjściu z zakrętu samochód może zostać wyniesiony na zewnętrzna stronę zakrętu.
Analogiczna sytuacja jak przy zakręcie w lewo na rys. 5


Źródło: www.rajdelmot.pl



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników strony. Redakcja strony www.gluszyca.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść tych opinii.

Redakcja strony zastrzega, że w komentarzach i opiniach nie mogą znaleźć się treści reklamujące przedsiębiorców, ich działalność lub oferowane przez nich towary i usługi; nie mogą się też znaleźć treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, naruszające prawa Redakcji lub innych osób - w przypadku pojawienia się takich opinii będą one przeredagowane, ich treść skrócona lub usunięta.

Komentarze:

8 Maja 2006, 17:25
Autor: Mr X
Dodajcie jakies foty do tego reportazu. A raczej opisu.

<< wróć do archiwum
FOTORELACJE z Imprez
 
S O N D A
Czy poleciłbyś trasy MTB swoim znajomym spoza Głuszycy?
głosów [7]
zobacz wyniki
archiwum
Urząd Miejski GŁUSZYCA
ul. Grunwaldzka 55
58-340 Głuszyca
tel. (+48 74) 84 59 479,
84 59 480, 84 56 344;
(+48 74) 84 56 339

e-mail: um@gluszyca.pl
promocja@gluszyca.pl


Pozycjonowanie Wrocław

hosting www.hb.pl

strony internetowe Wałbrzych, Głuszyca www.hm.pl


implanty wroclaw - Gimnazjum w Wałbrzychu - tłumacz przysięgły włoskiego Wrocław - monitoring Świebodzice - hostel Wrocław tanio - wiadomosci wałbrzych